Kwaliteitszorg, een compleet assortiment, scherpe prijzen, service en klantgerichtheid, dat is waar het om draait bij onze opdrachtgever. Deze groothandel legt zich toe op het leveren van een grote selectie kwaliteitsproducten aan horecabedrijven in Nederland. Voor het team in Breda zijn wij op zoek naar een:

Planner Logistiek

De afdeling

Onze opdrachtgever heeft met haar eigen centrale en decentrale distributiecentra de gehele logistieke keten in eigen beheer. De vrachtwagens zijn eigendom van de organisatie en de chauffeurs zijn bij hen in dienst.

Om het gehele logistieke proces goed te kunnen laten verlopen zijn er zeer veel medewerkers bij betrokken, van orderverzamelaar tot chauffeur en van medewerker afdeling orderintake tot de logistieke planners. Met elkaar zorgen zij er voor dat klanten en vestigingen de juiste bestelling op het afgesproken tijdstip ontvangen.

De functie

De planner van onze opdrachtgever is de spin in het web van het logistieke proces. Je hebt contact met collega planners, chauffeurs, administratief personeel, orderverzamelaars en klanten. Jij bepaalt welk vervoersmiddel er wordt ingezet, dit doe je aan de hand van vervoersdocumenten, soort goederen, afhaalplaats, aantal stuks te vervoeren goederen en gewicht. Daarnaast valt het bewaken van de HACCP wetgeving onder jouw taken.

Iedere dag is een nieuwe uitdaging: de logistieke processen en routes moeten zo efficiënt en effectief mogelijk verlopen. Dit weet jij voor elkaar te krijgen door een optimale afstemming tussen vervoersaanbod en in te zetten materieel, chauffeurs en bijrijders. Daarnaast draag je zorg voor een correcte wijze van het afleveren van goederen. Ook het verwerken en controleren van de administratie rondom transportopdrachten behoort tot jouw verantwoordelijkheid. Verder instrueer je onze chauffeurs, signaleer je knelpunten en draag je bij aan vernieuwingen omtrent de planning. Je rapporteert aan de logistiek manager. Werktijden voor deze functie variëren van dinsdag tot en met zaterdag tussen 05:00 uur een 18:00 uur.

Ben jij diegene die wij zoeken?

  • Je hebt een opleiding op minimaal mbo+-niveau, richting logistiek.
  • Je hebt ervaring in een soortgelijke functie en ervaring met het direct aansturen van een (chauffeurs)team (+/- 20 chauffeurs).
  • Je beschikt over een C-rijbewijs en geldige Code 95.
  • Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden.
  • Je kunt planmatig denken en handelen en werkt oplossingsgericht.
  • Je beschikt over een goede topografische kennis.
  • Je hebt kennis van relevante wetgeving op het gebied van rijtijden, vervoersdocumenten en vergunningen.
  • Je bent enthousiast en stressbestendig en hebt voldoende overtuigingskracht.
  • Tot slot ben je bereid om te werken tussen 05:00 en 18:00 uur en bereid om structureel van dinsdag tot en met zaterdag te werken.

Wij bieden voor deze functie

  • Een aantrekkelijke baan in een dynamische en groeiende werkomgeving.
  • Een plek in een gevarieerd en enthousiast team.
  • Volop ontwikkel- en doorgroeimogelijkheden.
  • Een marktconform salaris.
  • Een uitstekende bedrijfspensioenregeling.
  • Diverse aanvullende bedrijfsregelingen (zoals regeling fietsplan en bedrijfsfitness).

Interesse?? Je kan direct solliciteren via: recruitment@nikkelatwork.nl
Stuur ons je cv en motivatiebrief toe, dan nemen we z.s.m. contact met je op.
Heb je vragen neem dan contact op met Nikkel Abbing op 06-27870101.