Contentmanager met passie voor food!

De marketingactiviteiten van EMTÉ zijn al jaren helder zichtbaar in met name de marktgebieden waar onze supermarktformule actief is. Dagelijks wordt gewerkt aan diverse communicatiemiddelen waaronder de EMTÉ weekfolder, het FijnProevers platform, de diverse EMTÉ nieuwsbrieven, Facebook en YouTube.

De marketing afdeling bestaat uit drie specialistische teams:

Merk en Communicatie: in dit team vindt de ontwikkeling van het merk EMTÉ en van al onze media activiteiten plaats. Zij zijn verantwoordelijk voor de content in al onze kanalen.

Campagnes en Promoties: De coördinatie van onze grote loyaliteitsprogramma’s, lokale marketing activiteiten en de weekfolder vindt plaats in dit team.

CRM & Insights: de collega’s in dit team zijn verantwoordelijk voor het loyalty programma van EMTÉ (FijnProevers) en hier worden tevens alle analyses uitgevoerd op marketing / consumenten data

Deze activiteiten samen maken het platform ‘EMTÉ, gewoon de lekkerste supermarkt van Nederland’ compleet. Ter uitbreiding van het team Merk en Communicatie zijn wij op zoek naar een:

Content manager

Weet jij eenvoudig doelgroepen aan je te binden met relevante content en ben jij een echte foodie? Dan kan deze vacature zomaar jouw droombaan zijn!

De Content Manager maakt deel uit van het team Merk en Communicatie. Je bent verantwoordelijk voor het bepalen, plannen, creëren en analyseren van de inhoud van alle officiële online kanalen. Uiteraard bewaken wij het merk EMTÉ.

Wat ga je doen?

  • Je bepaalt aan de hand van het (online) marketingplan de content strategie, de daarbij behorende contentplanning en contentanalyse.
  • Je creëert content en vertelt on- en off-line verhalen aan onze klanten tijdens hun klantreis
  • Je bent hoofdredacteur van meerdere inspiratie kanalen. Je signaleert trends in de markt en bij concurrenten en speelt hier op in
  • Je werkt actief samen met collega’s en leveranciers
  • Je bewaakt het merk en de visuele identiteit
  • Je rapporteert aan de manager Merk & Communicatie.

Ben jij die Content Manager met passie voor Food en Retail?

Je hebt een minimaal een afgeronde HBO opleiding marketing, communicatie of journalistiek en hebt minimaal 3 jaar ervaring in een soortgelijke functie binnen food, foodservice of bij een communicatiebureau. Je bent zelfstandig, communicatief sterk, sociaal vaardig en weet het juiste netwerk om je heen te bouwen. Samen met het team wil je creatieve dingen ontwikkelen en neerzetten. Maar je kunt ook resultaten analyseren. Uiteraard kan je ook genieten van eten en drinken! Je standplaats is Veghel.

Competenties: doelgroepgericht denken en schrijven (on- en offline), aantoonbare schrijfvaardigheden, klant- en servicegerichte instelling, creatief en innovatief, marktgericht, overtuigend, nauwkeurig, plannen en organiseren.

Interesse?

Solliciteer via onderstaande link en voeg je motivatie en CV toe, heb je vragen neem dan contact op met Nikkel Abbing op 06-27870101.